Πώς μπορείτε από καταχρεωμένοι, ντροπαλοί, εσωστρεφείς, χωρίς αυτοπεποίθηση και ανασφαλείς να γίνεται θετικοί, χαρούμενοι με αυτοπεποίθηση και με ένα πολύ καλό εισόδημα σε αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα, χωρίς να έχετε προηγούμενη εμπειρία και χωρίς να αλλάξετε δραματικά το καθημερινό σας πρόγραμμα;
Είναι κοινό μυστικό πλέον ότι αυτή η οικονομική κρίση που ξέσπασε, δεν είναι μια συνηθισμένη τραπεζική ή χρηματιστηριακή κρίση. Είναι μια δομική κρίση του οικονομικού συστήματος του παραδοσιακού εμπορίου, των παραδοσιακών επιχειρήσεων, του παραδοσιακού συστήματος οργάνωσης.
- Η σταθερότητα της εργασίας, κατέρρευσε.
- Η υπόσχεση μιας σύνταξης σε ανταπόδοση της μισθωτής εργασίας ή της παραδοσιακής αυτοαπασχολησης, κατέρρευσε.
- Η δύναμη του brand συνώνυμη με τεράστιας αξίας εμπορικά σήματα και παγκόσμιας εμβέλειας επιχειρήσεις, κατέρρευσε.
- Το σύστημα του παραδοσιακού μάρκετινγκ που ξέκοβε τον καταναλωτή από την διαδικασία παραγωγής και διανομής, παρεμβάλλοντας πολλαπλά επίπεδα μεσαζόντων και μετακυλούσε το κόστος της διαφήμισης, προώθησης και διανομής στην τελική τιμή του προϊόντος, όχι μόνο καταρρέει αλλά από αυτά τα επίπεδα μεσαζόντων και εργαζομένων για αυτούς, δημιουργεί τις μεγαλύτερες στρατιές ανέργων.
Διανύουμε μια μεταβατική εποχή κατά τη διάρκεια της οποίας θα συμβούν κοσμογονικές αλλαγές στα πάντα. Η μετάβαση, όπως ήδη διαφαίνεται, δεν είναι εύκολη ούτε χωρίς θυσίες και θύματα.
Η πλέον συντριπτική αλλαγή στον τομέα του εμπορίου θα είναι η αλλαγή του μοντέλου του. Το παραδοσιακό μάρκετινγκ πέθανε. Δυο πυλώνες θα χαρακτηρίσουν την νέα οργάνωση του εμπορίου. Το διαδικτυακό και το δικτυακό μάρκετινγκ.
Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος και ο μοναδικός τρόπος διανομής προϊόντων και υπηρεσιών στον κόσμο και λόγω της φύσης του είναι ο μοναδικός τρόπος που αποτελεί επιχειρηματική ευκαιρία για όποιον επιθυμεί και δεσμεύεται να δημιουργήσει μια δική του νέου τύπου επιχείρηση, χωρίς επιχειρηματικό ρίσκο και με ελάχιστο κόστος εκκίνησης και λειτουργίας.
Μια επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ έχει όλα τα πλεονεκτήματα μιας επιχείρησης franchising, χωρίς τα μειονεκτήματα, όπως το υψηλό κόστος απόκτησης της άδειας, η διαρκής πληρωμή των δικαιωμάτων και το υψηλό κόστος λειτουργίας.
Όταν κάποιος ενδιαφερθεί να εξερευνήσει αυτή τη νέου τύπου επιχείρηση θα πρέπει να κατανοήσει ότι ανατρέπονται πολλά από τα παραδοσιακά τους πιστεύω. Θα πρέπει να καταλάβουν ότι δεν θα έχουν κανένα επιχειρηματικό ρίσκο. Κυρίως όμως θα πρέπει να ερευνήσει με προσοχή πριν επιλέξει να ξεκινήσει μια εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ.
Πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός και να ξεχωρίσει τις οικονομικές πυραμίδες οι οποίες δεν διακινούν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Μια νόμιμη επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ δεν αμείβει κάποιον συνεργάτη για την εγγραφή συνεργατών και μόνο, παρά μόνο η αμοιβή προκύπτει από την δημιουργία τζίρου.
- Βασική προϋπόθεση για την επιλογή της εταιρίας είναι η διάρκεια ζωής, η οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον 10 ετών αποδεδειγμένα και μέσα σε αυτά τα χρόνια να έχουν δοκιμαστεί τα προϊόντα της ή υπηρεσίες της, τα συστήματά της και η αξία των προγραμμάτων αμοιβών της.
- Να έχει δημιουργήσει ήδη ένα “όνομα” στην αγορά αυτή και οι συνεργάτες της.
- Το σύστημα αμοιβών της εταιρίας, ο τρόπος εργασίας, οι όροι και οι προϋποθέσεις ανάπτυξης θα πρέπει να είναι σαφή και αποτυπωμένα στην Πολιτική της Εταιρίας.
- Εαν σε αναγκάζει να αποθηκεύεις προϊόντα, κάτι δεν πάει καλά. Μια σωστή δικτυακή επιχείρηση μπορεί να ξεκινήσει με αρχική αγορά προϊόντων το πολύ 50,00 ευρώ και να σου δίνει το δικαίωμα επιλογής για μεγαλύτερα πακέτα ξεκινήματος, όπως 400,00 ευρώ. Η απαίτηση μεγαλύτερων ασυνήθιστων ποσών θα πρέπει να σας κάνει περισσότερο επιφυλακτικούς όπως επίσης και αν κάποιο μέρος των αμοιβών σου δίνεται σε προϊόντα.
- Τα επίπεδα και ποσοστά που αποκτάς κατά την ανάπτυξη σου θα πρέπει να κλειδώνουν και να μην τα χάνεις ποτέ ακόμη και για χρόνια να έχεις μηδενικό τζίρο.
- Εξίσου σημαντικό είναι σε ποια γραμμή αναδοχής επιλέγεις να ενταχθείς, θα έχεις την κατάλληλη βοήθεια για να καταφέρεις να δημιουργήσεις μια υγιή, κερδοφόρα και διαρκώς αναπτυσσόμενη επιχείρηση; Αυτή είναι ίσως η ποιο κρίσιμη απόφαση που θα λάβεις.
Και αν ακόμη δεν μας έχει πλήξει η κρίση, ίσως να κινηθούμε προληπτικά με μια επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ μερικής απασχόλησης;
Για το ditiki.gr
Κατερίνα Τσιούπρου
Δημοσιογράφος